It's my party and I cry if I want to!

Morgondagen bjuder på ett späckat schema av trevligheter och mindre trevliga heter...

Det är allt ifrån parklek till att skura under badkaret när fronten ändå är lös efter vi grejat med rören idag.

Måste kila runt som en skållad råtta och fixa inför Alices födelsedag också. Beställa en Alice-tårta till morgonfikat och sen köpa delarna till de tårtor hon vill ha på dagen när släkten kommer. Har en känsla av att de kommer se mer än bara märkliga ut, men lovar er som ska komma att de är fullt ätliga.

Så måste jag slå in paketen. Det borde jag göra nu egentligen men jag har lagt mig och ligger så skönt.

Dessutom ligger presentpappret bakom Alexanders spjälsäng av någon anledning och jag vill inte riskera att väcka honom nu.

För det är natt.

God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0