Associerar...

Förknippar mycket med olika låtar.

Som att jag tänker på Sophie och storsjöyran när jag hör I turn to you med Mel C... Och Orsa med fluffig handväska.

Jag tänker på min make när jag hör seven nation army eller du e min man med Helene Sjöholm...

Jag tänker på min gamla vän Jonas när jag hör paranoid... Tänker på Roskildefestivalen och glada gottlänningar när jag hör Green Day, tänker på långa bilresor i skåne när jag hör sister hazel. Tänker på Joan och Hultsfred när jag hör cheek to cheek...

Jag tänker på min dotter och när vi var på cirkus när jag hör Adeles låt skyfall.

Men varför i hela fridens namn jag tänker på min syster när jag hör "för fet" med Svullo... Det vet jag inte ;)

Hahaha


Kommentarer
Postat av: Moa.

PASSA DIG ANNAR ÄTER JAG UPP DIG.

2013-08-22 @ 13:42:13
Postat av: Mamma

Det där va inte snällt Pernilla!

2013-08-22 @ 16:52:56
Postat av: Joan

Hahahha jag tänker på dig med när jag hör den :D

2013-08-22 @ 18:39:22
URL: http://joanpann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0