Filmkväll

Johan kommer in i vardagsrummet

J: Vad ska du se?
P: 2012, den börjar nu!
J: (ser skeptisk ut)
P: VAD!?
J: (skakar på huvudet) Är det en så bra idé verkligen?
P: Va?
J: Ska du verkligen se den filmen... Du brukar ju bli lite... hispig.
P: Ja, jag ska se den.
J: (suckar) Då går jag till datorn.

Jag är inte hispig, jag vill bara inte dö i ett brinnande hål på ica maxi.

Men såhär i andra reklampausen börjar jag bli lite... Panikslagen, fylld av dödsångest och förmodligen kommer jag börja snickra på ett evakueringsskepp i morgon.

Kommentarer
Postat av: Amy

Haha, här är en till som blir lite hispig faktiskt. Det är ju skrämmande. Och det faktum att det är 2012 just NU gör ju det ännu värre.

2012-03-26 @ 13:29:32
URL: http://hannahsmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0