Nu har det gått för långt!!!

Okej FINE att ungar inte får klä ut sig till pepparkakor i luciatåg och jag kan leva med att de hyrt in Sveriges sämsta rap-artist att förstöra stämningen på lucia i domkyrkan... Men nu ska de klippa bort scener ur Kalle anka på självaste julafton!?!?! För att mörkhyade känner sig kränkta av en svart docka? Och judar av den skäggiga leksaksgubben... Tss, bullshit!! "det ska passa Sverige 2012" men då har jag två saker att säga; 1. Kalle anka är inte svenskt. 2. Ska det vara så ingen blir kränkt får de väl visa stillbilder på barkbitar i gråskala för att vara säker. Och ska jag skämmas för att jag äter vissa saker på julbordet också? Poliser kallas ju grisar rätt ofta, då hetsar jag kanske folkgrupp om jag käkar skinka och grisfötter? Grr. Jag känner mig faktiskt lite kränkt av svt nu. För att de bit för bit dödar mina jultraditioner. Preggosaurus is pissed. Grattis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0