Bilder från igår och idag

Tänkte bjussa på lite bilder från igår och idag... Vi börjar väl i kronologisk ordnng...


Fick gå hem tidigt och det var skönt... Leka ute där det ännu är grönt.


Satt i sandlådan en stund.. Aldrig långt från min hund.


När barnet sträcker ut sin hand, så äter även hunden sand.
Namnam!


Medan mamma kör och inte kan hindra, äter jag choklad så ögonen tindra!

(ja, det blev ett nödrim... Hon fick tag i ett paket ballerina pepparkaka medan jag susade fram på E22an och inte kunde göra annat än se hur chokladkrämen spred sig i baksätet /mamman)


Lekte med Mio i tivoliparken... Hittade kastanjer på marken!


Satt i nätet som en spindel, så att jag nästan fick svindel!

Det var allt för denna gång
Nu ska vi och sjunga födelseda'sång

Kommentarer
Postat av: Mormor Bettan

Hej på er, jag älskar dina rim, det låter som om ni har det jättemysigt i höstsolen. Här är det också fint väder men usch vad kallt det är. Var betydligt varmare på Cypern längtar tillbaka redan.Men nu gäller det att ta reda på all tvätt och lägga sommarplaggen på vinden.

Tusen kramar till er alla önskar mormor ettan & Nisse

2011-10-17 @ 13:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0