Alltså... Idol....

Jag är inget fan av idol. Ja, och inte blev det bättre när Cilla gav mig ännu en sak att reta mig på (som jag inte tänker dela med mig av till er som faktiskt tittar)

Men!

Den här tjejen är BRA!



Sången också... Jag önskar jag med hade skrivit såna låtar när jag var en liten rädd tjej med tandställning. Men jag slängde bort de åren på trav. Typiskt.

Något jag däremot följer är True Talent... Det är inte lika sent på kvällen och passar en mammas rutiner mycket bättre... Dessutom är ju detta bättre än originalet:



Heja Dimitri!

Ja, jag hade inget bättre att blogga om... Men jag hade datortid. Johan lägger Alice. Grattis till mig.


Kommentarer
Postat av: mostermoooa

åh jag håller på moa, har alltid gjort, hon e sjukt bra !

2011-11-12 @ 17:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0