Ännu ett snabbt inlägg

Idag har varit jättemysig! Fick sovmorgon till kvart över åtta (jag vet att många av er tänker "vafan, det är ingen sovmorgon!" men ni som också har barn som vaknar senast halv 7 vet hur skönt det är!) sen fick jag present av min dotter!

En fin kruka som det står mamma på och en kökshandduk och blommor... Tusen tack min lilla ängel, och tack till din pappa som följde med dig på stan, valde och betalade sakerna ;)

Sen ringde vi och väckte svärpäronen som var allmänt skittrötta efter gårdagens kalas för då hade vi fått för oss att åka till Hyllinge och ta med dem! Sagt och gjort!

Heldag hemifrån alltså! Shoppade lite och åt kina/thai-buffé inne på familia... Alice fick en egen tallrik med fisk, kyckling och potatis och onaturliga mängder majs. Och ett räkchips. Mycket bra mat och barnvänligt så där käkar vi nog fler gånger!

Nu ska jag fixa lite kvällsgott till maken innan det är dags att sova... Kommande vecka är ju lagom skön - Bara tre arbetsdagar! Me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0