En HÄRLIG dag!

Premiärhängt tvätt ute, hunnit röja i köket och tittat på finalen av biggest looser... Allt medan prinsessan sov middag!

Imorrn har vi playdate och så ska det inhandlas födelsedagspresent, för någons make fyller visst år snart ;) Jag har en lömsk plan på bra present. Tårtkalas får det bli den 9/4, kära släktingar och vänner... För tårtbagaren och födelsedagsbarnets barn rymmer iväg på själva födelsedagen. Men den nionde är en lördag så det finns öl-potential. Men det är inget bestämt än... Ni som riskerar tårtfrosserisynderi blir uppdaterade innan.

Planen var att grilla i övermorrn (lördag) med några andra härliga människor, men det verkar ju bli både blåsigt och kallt så jag tror jag passar den här gången. Grilla är mysigt men inte om man fryser röven av sig på kuppen.

Nu ska jag se om tjejen vill vakna och leka lite innan lunch.

Underbara dag. Blir, dagen till ära, lite bilder till er ikväll minsann! Så snart Johan kommit hem och tar över föräldraansvaret så jag kan lägga tid till att bråka med kameran.

Ja, förresten kommer det en elektriker hit idag också... Offertdags. Jeii, snart har vi det fixat också!


Kommentarer
Postat av: Mormor Bettan

OJ oj har Johan fyllt år typiskt mig att inte ha det uppskrivit har tänkt på det flera gånger men alltid glömt bort det. Ge honom en riktigt stor grattiskram från svärmormor

2011-03-25 @ 12:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0