Beachbilder

Beachdagen inleddes som känt med ett besök hos mannen i mitt liv... Nej, inte Johan! OTTO!! 

Även Ben och Jerry kan känna sig slagna, för det finns inget som överträffar otto-glass på Åhus strand på sommaren!

Blåbär och choklad i en nybakad våffelstrut! Mmmm


Sen sprang vi från vågorna en stund innan vi doppade oss... Nej, mamma var inte klädd för bad - ändå var hon blötare än Thyras mamma som var smart nog att ta på sin bikini.

Michelle har iof lite mer bikini-vänlig kropp än vad jag har. Jag ser ut som barbapappa-möter-större-kattdjur; rosa, formbart fluffig och med bristningar över hela mig som ser ut som brutala klösmärken. Jag sparar bikinidebuten på brat-stranden ett par månader och håller mig hädan efter till Yngsjö hundstrand där jag kan ha med och bussa Mika på alla som glor på mig.


Sen pågick en diskussion småtjejerna emellan angående hur parasollet skulle sitta... (visst är de lika sina fäder här!? Tänk er Jimmt och Johan som försöker resa ett tält...)


Sitter och tänker ut dumheter...


Efter badet bytte vi till torra kläder... Sen inspekterade vi mammas tår när hon låg och jäste i solen en stund...


Thyra och havet!


Alice, Thyra och Michelle


Vänta, morsan, så hjälper jag dig att ta kort!!


Alice på stranden


Hejdå!

Nu ska lillan sova

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilka underbara sommarbilder, jag vill också äta Ottoglass och sola på stranden. Tur att det inte är så länge kvar nu, ni ska få stå ut med mej i måååånga veckor :)Kram till er!

2011-06-06 @ 19:56:03
Postat av: Mormor Bettan

Mormor Bettans Sötnosar

2011-06-07 @ 15:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0