Måndag igen!

Så är det dags för en ny vecka med nya... ja, vad nu som än blir nytt.

Här kommer först lite bilder från förra veckan:


Soltatuerade min lillasyster... Som trodde att hon hade en glad smily på ryggen... Hehehehe


Alice var på tivoli och åkte karusell och njöt i fulla drag!


Sen åkte Alice på semester till Höör med mormor, morfar och moster... Här är en bild som jag fick skickad till mig nu i helgen (ja, hon var borta HELA helgen!!)... De hade ett jätteroligt barnbadkar på campingen!


Så var de till Malmö och åt på pizza hut


Pappan och mamman var på tivolirock (nej, bilden är långt från smickrande men va fan vi ser ju ut sådär!) och var lite unga igen när de för en gångs skull var barnfria... Inte ofta man får vara för sig själva nu längre... Eller ja, helt själva var vi ju inte...


...eftersom Anna var nere på besök och bodde hos oss


Och så här kul tyckte Tobbe att det (inte) var när Johan demonstrerade babyrytmikramsor på honom.

Tja, jag har mycket jag vill skriva om föregående vecka, men inte som passar sig här alltid. Så jag ringer nog Brita nu istället. Ska rensa jordgubbar också... Och sen smyga in och kolla till Alice som sover - för det har varit grymt tomt här hemma utan henne.

Kommentarer
Postat av: Mormor Bettan

Vilka härliga bilder, ni ser ut att må bra allihop.

Vi får besök av Maj o Rolle på torsdag de blir här ungefär en vecka sen är det inte långt kvar tills vi får krama lilla solstrålen (ja er också) hälsningar från mormor Bettan

2011-07-19 @ 20:56:13
Postat av: anneli

Ni ser ut som ha så roligt ut, vill också på tivoli :)

2011-07-20 @ 16:46:58
URL: http://mineinspiration.blogg.se/
Postat av: Marie

Hur långt efter förlossningen fick du tillbaka mensen?

2011-07-21 @ 19:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0