Panikslaget

Resa imorrn... Över hundra mil. Och denna gången utan pappa Johan. Bara jag och lilla Alice.

Men det är ett direkttåg, så vi kliver på i Hässlehåla och kliver av i Ödesund, eller hur var det nu igen? :) Ska faktiskt bli lite kul, men jag är nervös... Har jag packat allt jag behöver? Förmodligen inte.

Tur att UNDERBARA SOPHIE lånar ut en vagn till oss så jag iaf inte behöver släpa en sådan.

Johan fyller år imorrn också. Bakat tårta. Relativt resultat. Den ser förjävlig ut men den smakar bra... Lite täckande grädde på det där imorrn så!

:)

Nu ska jag natta Alice.

Hej hej


Kommentarer
Postat av: Brita

bildbevis!!!

2011-04-12 @ 21:41:43
Postat av: Mormor Bettan

Du får ge Johan massor av Grattiskramar från oss häruppe i H-sand. Och välkommen till norrland till dig och lilla Alice.

Vi ses om några dagar

2011-04-12 @ 22:07:52
Postat av: mamma

Har tidigare räknat veckor sen dagar och nu är det timmar som gäller, oj vad vi längtar efter er. Och Johan ska jag ringa och gratulera om nån timma när han slutat jobba, men jag antar att det är nån annan i min underbara familj som hunnit före med gratulationshälsningen :) KRAM

2011-04-13 @ 10:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0