Dumma väder

Reeegn. Jag är så innerligt less på detta tråkväder! Nu vill jag ha sommar!!

Det är inte mer än rätt då jag missade hela förra sommaren då jag låg gravid och kräktes... Och jag kommer missa denna för jag jobbar och inte har någon semester... Så det vore inte mer än rätt att det blev sommar redan idag så jag hann njuta iaf nån vecka!

Hade bestämt playdate med Jeanette och Michelle idag... Men det är för blött ute för att genomföra planen som var korvgrillning... Så vi skjuter det till imorrn och hoppas på bättre tur med vädergudarna.

Måste bara berätta en sak nu innan jag slutar:

Ringde försäkringskassan igår för att fixa övergången mellan min o Johans föräldrapenning - OCH DET VAR INGEN KÖ!!! INGEN ALLS! Jag kom fram DIREKT!

Måste vara första gången i världshistorien!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ha ha rolig du e...ingen kö på försäkringskassan...haha...april april ;P

2011-04-01 @ 12:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0