Tgif!

En lååång arbetsvecka ska nu avslutas på bästa möjliga sätt... 

Äppelmarknad :) Äntligen!

Fast först i morgon. Innan dess hoppas jag få sova iaf en liten stund. Men lillebror är orolig och sover dåligt... Jag hoppas det är tänder på g. Det vore hög tid för det nu :) 

Har iaf bunkrat upp med mutor för två trevliga marknadsdagar med mina barn :P 

Afterwork igår. Lotta passade Alice och Alex... Gick jättebra! Skönt. Jag har oroat mig lite för att lämna lillebror en hel kväll till någon annan än Johan. Men det gick som sagt hur bra som helst! Och aw blev trevlig med god mat, god dryck (ja, jag kunde starta bilen med alkolås i morse) och trevligt sällskap :)

Nu sover nog pojken. Nu ska mamman tassa till vardagsrummet och käka upp ungarnas överblivna fredagsmys ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0