Ologiskt

Ni vet när huvudet säger en sak men hjärtat en annan och sen kickar hjärtat huvudets röv... Har huvuden en röv? Har hjärtan ben att kicka med? Tja, det är ju grymt oväsentligt.

Jag minns inte vad min poäng var längre. Den var säkert väldigt djup och logisk.

Kan ha handlat om invandrarpolitik, rapsfält, usa's president eller snoriga ungar som skallar golvet. Kan varit nåt annat.

Kanske nåt om det faktum att två nya familjemedlemmar precis flyttade in här. Ännu ej namngivna. Alice ville döpa en av pojkarna till hello Kitty men det är inte färdigsamtalat om den saken!

Skit samma. jag har haft en sjukt märklig vecka!! Toppenbra och väldigt rolig men märklig.

Ju mer man ler, ju gladare blir folk omkring en.

Nu ska jag ha kuddkrig och sen sova. God natt världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0