Det här med små tungor :)

Fotograferingen igår gick väl okej bra... Min tungbefaring var befogad. Hon hade sin tunga ute på 7 av 10 bilder... Men fine, det är sån hon är vår lilla sessa och det är ju HENNE vi ville ha kort på, inte någon uppställd liten docka. Men visst, det hade ju varit trevligt med en fin bild man kan ge bort till den äldre generationen ;) Jag vet ju att hon kan bara hon vill.
 
Borde köra till jobbet. Men det är kallt ute. Och det är varmt här inne.
 
Hösten är till för att avnjutas från under en varm filt här på kullarna. Alternativt från en lövhög, hoppandes med ungarna... INTE från ett kontor mitt i stan. Men men. Jag gillar ju mitt jobb när jag väl är där... Trots att jag delar kontor med ett par riktigt märkliga typer ;)
 
"Oj, jag har ringt fel, jag skulle prata med mig själv..."
 
Nä. Nu får jag rycka upp mig. Så jag slipper jobba till typ 7 ikväll... Jag har stämt träff med en fredagsmyskrävande dotter ikväll, så jag kan inte jobba för länge. Dock verkar hon lite hängig så vi får se hur mycket mysande hon mäktar med. Men däckar hon har jag ju en liten glad gosse som tycker att mamma är borta på tok för mycket. Det tycker jag med. Det är bara en månad kvar, sen är det min tur att vara mamma på heltid!
 
Längtar så det gör ont.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! Min flicka de! Jag hade tungan ute på 1 av3 bilder dock inte meningen.. /:

2013-10-18 @ 09:15:11
Postat av: Moster

Anonym? Jag är ju Moa :( kanske min mobil som laggar men kommentaren innan är jag!

2013-10-18 @ 09:17:32
Postat av: Moster

Anonym? Jag är ju Moa :( kanske min mobil som laggar men kommentaren innan är jag!

2013-10-18 @ 09:18:05
Postat av: Mamma

Spelar ingen roll om hon har tungan ute eller ej, hon är ändå vackrast i världen. Har precis kommit från stranden där vågorna var höga som hus så vi kunde inte bada utan bara njuta. Kram

2013-10-18 @ 14:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0