Ljuset i tunneln...

Förberett veckans arbete idag. Är ute resten av veckan... Om min planering inte är helt åt skogen så borde jag hinna klart allt som förväntats av mig denna månaden... På fredag...

Fast det finns mer att göra sen så det är bara till att hugga i... Men alltid gött att vara färdig med "sitt" i god tid :) 

Snart dags för kryddparty här hemma också. Ska bli trevligt :) någon oinbjuden som känner att hon borde bli inbjuden? Säg till isf :)

Inte du, Moa... Du bor för långt bort. 

Hittade i samband med flytten... Gjorde mig glad!! Tack Nääs :) 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Moa o jag bor nära det är ju du som bor för långt bort 😜😘

2013-11-12 @ 21:39:10
Postat av: Moa

Jag får aldrig göra nått kul :(

2013-11-13 @ 08:00:24
Postat av: Brita

<3

2013-11-13 @ 09:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0