Bosse på BVC

Lillebror väger 8850g och är 67cm... Han växer den lille huliganen. Men någon basketspelare lär han inte lämpa sig som. Han har inte de generna. Hans föräldrar är ju inte speciellt långa... Tror inte vi är vidare bra på att hoppa heller. Jag är iaf inte det... Tror inte jag sett Johan hoppa heller. Inte i idrottssyfte.
 
Men vad gör det? Basket är en brutalt tråkig sport ändå för morsan att behöva sitta och titta på regelbundet.
 
Nu ska jag göra ett par matlådor och sen gå och lägga mig. God natt världen.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tänk vad min lilla prins växer, känns som det var nyss han var en liten, liiiten "räka" som inte ville öka i vikt och nu närmar han sig snart 1 årsdagen. Vart tog tiden vägen? Kram till er ❤

2013-11-05 @ 14:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0