Smart mamma

Alice är inne i nån period då hon är rädd för det mesta (utom bilar, som jag gärna sett henne mer försiktig omkring)... Och då tyckte jag att det var en bra idé att berätta att påskharen kommer med ägg. Mitt barn har därför legat och vridit sig sedan sju nu, lätt livrädd för att en jättekanin ska komma in i vårt hus och ta henne när hon sover (vet inte hur hon lyckats vända "lämna godis" till "komma och ta dig"). Suck... Detta ska jag reta henne för när hon blir större, men tills dess tänker jag inte berätta om en enda högtid i förväg. Mammahjärtat dör lite varje gång hon är rädd för något.


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag var jätterädd för tomten när jag var liten, trodde han skulle komma o ta mig när han lämnade julklapparna :(

2013-03-29 @ 21:55:01
URL: http://anapanasiti.blogg.se
Postat av: Mamma

Stackars lilla Alice, mormor skulle ha varit där och sovit bredvid henne nu. Men nästa påsk ska hon ju fira uppe i fjällen med oss och åka Hovdestörten med Moa ;)

2013-03-30 @ 00:06:56
Postat av: Mamma

Stackars lilla Alice, mormor skulle ha varit där och sovit bredvid henne nu. Men nästa påsk ska hon ju fira uppe i fjällen med oss och åka Hovdestörten med Moa ;)

2013-03-30 @ 00:08:44
Postat av: johan

ehh, jasså=)

2013-03-30 @ 21:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0