Familjefoto

Måste masa oss iväg till KB och ta familjefotot snart... problemet är att Johan alltid jobbar när de har öppet. Så nu bestämmer jag att om inte han kunnat följa med innan han fyller 30 så tar jag med min jobbfru på bilden istället :P
 
 
Passar på att lägga in lite klipp när jag sitter vid en dator... Jag tycker inte Harlem shake är så kul, men Johan gör... Så här får han. Eftersom hans fru vägrar göra en... Jag vet vem som får städa efteråt.
 
 
Jag roas mycket mer av skrikande getter:
 
 
OCH min idé för nästa mammaträff är visst redan tagen:
 
Fasen.

Kommentarer
Postat av: Tant Berta

Klart din jobbfru följer med! Hon ställer alltid upp!

Jag kan se bildtexten framför mig :)

2013-03-19 @ 20:18:24
Postat av: Alexandra

Haha, jag kan se dig, Johan, Alice och Bosse göra den. För att inte glömma Mika o katterna mitt i allt!

2013-03-19 @ 21:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0