Bring on the Påsk!!

Nu har vi fixat världens snyggaste påskris (pås-gris som Alice sa och blev lite besviken när det inte alls hade med grisar att göra)... Jag har satt fjädrar i smällbärshäcken... jag har handlat hem påskmat och vattenfärger så vi kan måla ägg... Jag har pyntat, bakat och pysslat så till det extrema. Jag har förberett inför påskfesten på dagis då ungarna ska vara utklädda... Jag har INTE skickat några påskkort. Ni får överleva utan. Känner mig klar, så nu kan påsken få komma! Stressen fortsätter efter påsk då det nalkas dop... Dagen efter Johan fyller 30... Men han får fira senare, det är mer än nog med allt annat nu. Kyrkan var bara tillgänglig just det datum vi har, så nu fick det bli så. Han får låtsas vara 29 och hålla krisen inne nån vecka extra.


Kommentarer
Postat av: Mormor Bettan

Oj, vad du varit duktig själv har jag inte gjort mycket tänkte sätta igång i morgon. Handlat är klart och städat lite. Vi får besök av May o Rolle så det är inte mycket som ska göras. Vet inte om det blir något pås gris hos oss brukar ju ha det på balkongen, här har vi ingen balkong bara en uteplats som är full med snö ännu, ska försöka hitta ett litet träd som vi kan sätta på uppfarten det får duga i år.
Hr inte heller skickat några påskkort i år varit lite slö faktiskt. Men vi önskar att ni får en härlig påsk med massor av goda ägg och god mat.
Ha en härlig påsk och massor av kramar från oss båda i H-sand

2013-03-26 @ 20:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0