Slödag

Studentskiva igår och gubben är lite sliten idag... Själv har jag också passat på att ta det väldigt lugnt, för det är jobbigt att vara igång även för oss som inte dricker. Speciellt om man inte sovit en hel natt på över ett halvår. Man är nog höjden av trött och otrevlig om sanningen ska fram.

Stickat en dryg decimeter till på Alices halsduk. Tänkte egentligen lägga den åt sidan och virka bakverk till henne och en dödskallesjal till mig själv, men jag hittar inte virknålarna... (Muttrar ilsket då jag ju köpte nya jättenyligen när jag skulle virka en morot)

Nä det här går inte! Nu är det dags att fixa lite käk, så man får hugga in på lördagsgodiset nån gång ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0