Älskade dotter

"Min mamma heter Pernilla och min pappa heter Baloo"

Mammas lilla hjärtegryn är på semester utan föräldrarna och lillebror. Hon drog iväg med moster, mormor och morfar. Mest mormor, om ni frågar Alice. Det är mormors flicka minsann!

Vi andra, som inte får följa med på semester utan måste jobba, är nu hemma igen efter ännu en lång resa genom vårt otroligt vackra land.

Vi har turats om att sova efter resan och imorgon börjar allvaret - det blir min första arbetsdag sedan Alexander föddes och Johans första dag som pappaledig med sonen. Och förhoppningsvis går det bra för planen är att jag ska jobba oktober ut innan vi byter tillbaka.

Bjuder på en bild från resan hem...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Mormors flicka har det så bra, hon kör med oss alla och blir riktigt bortskämd, precis som det ska vara :) i morgon ska hon fika på stan med moster. Hon har pratat med Moas kompis Emma och bestämt att dom ska träffa henne och hennes ponnyhästar nån dag också. Krama lillebror från oss.

2013-06-09 @ 22:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0