Vanishtest med Buzzador

Är medlem i Buzzador och har nu fått testa Vanish. Fick hem massa medel. Enda kravet: utmana Vanish i ett fläcktest.

Och ni känner mig. Jag funderade genast ut vad som omöjligt går bort.

Svaret: en Alexander-dessert... BLÅBÄRSPURÉ!! Redigt insmetat, lite intorkat och väldigt lilafläckslämnande!

Well. Jag får erkänna. Lite besviken. Det fungerade. Jag får hitta en bättre fläck att bräcka dem med. Återkommer om jag lyckas. Tills dess får jag väl lita på rosa, som de säger.

Så bildbeviset: tyglappen före fläck, med fläck och efter... Och så medlet jag "buzzar". Och fläckskaparen.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Är otroligt imponerad över Vanich, tog ju till o med bort rödvinsfläckarna på skjorta, byxor o strumpor utan att man behövde gno ihjäl sig. Kommer att finnas på min hylla i tvättstugan fortsättningsvis.

2013-07-07 @ 17:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0