Tjänsteglass

Ett för mig nytt begrepp... Som till stor del slaktade sommaren.

Nästa vecka blir sjukt intensiv. Får se vad mina ännu ej läkta fogar säger om det... De protesterade vilt när jag simmade härom kvällen.

Börjar bli en gammal tjugofemåring. Värst är när man går i trappor och folk frågar "är det dina skor som krasar?"

Nej.

Det är mina knän. Men tackar som frågar.

Dagens bild: Bettan vägrade gå ut utan mössa i värmen... Här grymt nöjd när hon hittade ett kinderägg (det tänkta lördagsgodiset) i matkassen som vi ställde utanför på trappan medan vi larmade av...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Mormors lilla solstråle, vackrast i världen 😘

2013-07-19 @ 23:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0