Bettan tre år

Alice Elisabeth... Ja, våran lilla betta... Fyller tre år om ett par veckor!

Åh för tre år sedan hade vi ingen aning om så mycket!

Då var vi unga, dumma och förväntansfulla. Och jag må säga att vår dotter har nått alla förväntningar och lite till! Älskade barn.

Iaf har hon en önskelista på saker hon vill ha när hon fyller år. Den är kort och precis. Hon vill ha en boll. Och barn-snickargrejor (läs: verktyg) så hon kan vara "hännymänny" (händige manny). Och en boll. Till. Hon älskar bollar.

Och hon vill ha tårta. Men den fixar jag! En Alice-tårta och verkligen ingen prinsesstårta, tågtårta, mimmitårta eller något annat vi föreslog. Det var viktigt.

Vad som är Alicetårta för henne vet jag inte. Vi får nog bildgoogla lite ihop så hon kan visa. Spännande.

I år blir det iaf inget stort kalas... Bara närmast sörjande.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Mormor vet vad en Alicetårta är och jag sätter in pengar på ditt konto så att du kan köpa den. Den är rosa och brun och finns på Duvanders konditori. En sån har hon fått varje år sen hon föddes. Ooo vad jag sörjer att vi inte kan vara med i år, det känns i mitt hjärta. Älskar den lilla solstrålen mest i världen hon är verkligen mommos flicka 😍😘

2013-07-29 @ 18:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0