Snart dags!

Så snart vi varit på efterkontrollen efter förlossningen och fått grönt ljus från barnmorskan så ska muskler byggas. Är helt vek efter att ha legat sjuk så länge, gick ju ner 7kg i december bara (och mer dessförinnan) och det lär ju varit mina muskler som förtvinade och försvann. Har ätit upp mig lite igen nu så jag mår bra så nu är det bara att komma upp i sadeln igen. Bokstavligt talat verkar det som, då jag idag fick två erbjudanden om att rida. Har även gjort en deal med maken så jag får ta nån kväll i veckan och åka och träna/simma på friskvårdshuset medan han tar hand om ungarna. Måste ta tag i detta, är löjligt svag!! Förr orkade jag springa i trappor med Alice på armen, nu orkar jag knappt ens lyfta in henne i bilen och jag får ta hiss trots mina fobier för kroppen fixar inte långa trappor.


Kommentarer
Postat av: Moster mooooaaaaaa

Åh va kul! Du måste säga till när du ska simma eller träna så kommer jag och gör de med dig!!
Saknar er

2013-01-28 @ 12:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0