Beräknad...

Idag var Alexander beräknad att födas enligt ultraljudet... Sen har ju gissningarna från läkare och andra varierat från början av december fram tills dagen efter han föddes (då jag ev skulle bli igångsatt) eftersom jag blev sjuk men det officiella datumet för kalvning var ändå idag. Tur han kom när han kom... Snö här idag. Alla vet hur bra man kan ila till sjukhuset i snö i Skåne :) kanske kan "fira" dagen med det där utlovade förlossningsinlägget ikväll... Har bara inte orkat sitta vid en dator än. Flera veckor sedan sist jag uppdaterade mig riktigt, inte sedan jag blev dålig :) men det är ganska skönt att leva här i min bubbla också och bara ha ungar och make nära och mysa. Tänkte ta tummen ur röven och bjuda in lite folk också, många som vill hälsa på. Sist släppte vi hit folk direkt men nu har vi faktiskt varit ganska privata och bett folk vänta så vi fått landa vilket varit skönt. Bara mor- och farföräldrar (och moster Moa, som dessutom fick se honom först då hon var den enda som kom upp på bb) som har fått snusa bebis här ännu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0