Adrenalin

Natt. Men hur fan sover man när man är adrenalinhög, nyförlöst och har eftervärkar?! De berättade precis att vi fick en dispensplats här... Det var tydligen helt kaos i hela Skåne idag... Hade inte Alice gått så fort hade vi hänvisats till Växjö. Jäkla tur konstaterade både jag och bm för dit hade vi inte hunnit på nåt sätt :P johan är hemma och sover hos Alice och Moa nu. Alex sover här bredvid. Han ser ut som en liten sur gubbe. Jag är sugen på en stor cola med is från donken. Förlossningsberättelsen kommer sen hemifrån med fler bilder... Blir kvar här minst två dagar pga min gbs, de hann sätta dropp men det hann inte verka. Attan. Jag är för snabb (läs: världsbäst!)


Kommentarer
Postat av: anna

Ett stort grattis till er fina lilla prins. Det var ju förväl att ni fick stanna på CSK.

2013-01-08 @ 07:31:45
URL: http://anapanasiti.blogg.se
Postat av: Alexandra

Det är klart du är världsbäst! Du är en hjälte i mina ögon som har en jobbig graviditet, sen har en till jobbig graviditet och håller humöret uppe i alla väder!

2013-01-08 @ 08:34:01
Postat av: Michelle

Så fin han är, stort GRATTIS! du har verkligen förtjänat honom efter sorgen i våras och efter den jobbiga graviditeten. Skönt för dig att det äntligen är över och Alices lillebror har sett dagens ljus. Hoppas allt går bra även i fortsättningen.
Mvh Michelle

2013-01-08 @ 09:24:49
URL: http://www.rosenstedt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0