Nä minsann

Någon afterwork blir det inte med sammandragningar och foglossning. Herregud, det är ju lååång tid kvar innan kickalot får komma ut, har inte alls lust att spendera kvällen på förlossningen för att pressa tillbaka en prematur plutt. Dock ska jag ta min dotter och åka till Maxi en runda nu (nä, hänga på kundvagn tycker jag är godkänd aktivitet). Köpa glass, choklad och andra mutor... Ja och nåt till Alice med kanske? ;) barnmorskan idag sa att jag inte får gå upp mycket mer nu och ska tänka på kosten "och du ligger ju i riskzonen då du hade graviditetsdiabetes sist"... Hon kanske ligger i riskzon (morrar). Dont touch tha preggos treat!! Ska köpa novalucol också... Novaluzid smakar ju apröv. "och glöm inte att ta järntabletter varannan dag". Vet ni vad de smakar? Byxvarm enkrona!! Blääää


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0