Det drar sig samman...

...sa käringen med sammandragningar. Ja, eller något liknande :) gick lite mindre bra att hämta på dagis och handla idag, fick brutala sammandragningar och blev stående på uppfarten hemma till slut med två tunga kassar (nej, månadshandlingen blev inte klar jag fick erkänna mig besegrad av maxis långa gångar) och en vansinnig tvååring som ville bli buren alternativt ligga på marken och skrika hysteriskt. Det är ungefär då som man önskar att moster Moa och mammsen bodde nära. Hade de gjort det så hade jag tvingat Moa bära matkassar, dumpat ilsket barn på sin mormor och sedan "gått och grävt ett hål där jag kan ligga och skrika" som Brita så fint uttrycker det. Eller ja, jag lär ju inte fixa att gräva heller, men förmodar att källaren fungerar lika bra. Välbehövd afterwork imorgon. Med fröken tant (vars blygdben sitter där det ska helt ouppluckrat, haha) och massa andra knasiga kollegor.


Kommentarer
Postat av: Mormor Bettan

ÅH VAD JAG ÖNSKAR ATT DET VORE NÄRMARE TILL Skåne så jag hade kunnat hjälpa er,blir lite gråtmild som vanligt när jag tänker på er. Hoppas Hoppas du kan ta det lite lugnt och vila mellan varven.Älskar dig och resten av familjen. Tusen kramar från oss i ett regnigt H-sand

2012-10-02 @ 21:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0