En lördag

En månad till bröllopsdag. Pappersbröllop blir det väl då tror jag... Eller bomull. Beror på var man läser. En månad dit iaf, så inget jag tänker ha teorier om redan. Tog min dotter till frissan idag, det var hög tid att trimma luggen så hon ser var hon går. Sen käkade vi lunch på trendie (bilden nedan, nyfriserade damen käkar tomat). Sen blev det "fågelincidenten" på väg hem och sen körde vi till Alexandra och Tobbe för trevlig middag. Stackars vovvarna blev lite stressade av vår övertrötta tvååring men det gick rätt bra. Väldigt god mat och trevligt sällskap. Om nu bara alla kunde sluta oroa sig för kickalot och tant Nilla ;)


Kommentarer
Postat av: Mamma

En mamma slutar aldrig att oroa sig för sina kära barn. Längtar efter er, fast nu ses vi ju snart :)

2012-10-14 @ 22:29:27
Postat av: Alexandra

Jag tänker i alla fall inte sluta oroa mig för dig och kickalot innan kickalot är ute och du mår bra. Men det är ju bara jag (med flera). Du får stå ut med att vi bryr oss!

2012-10-15 @ 20:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0