Nä, hörni!

Nä, hörni kamrater och annat pack...
 
Nu tar jag och går på semester!
 
Igår flyttade två nya familjemedlemar in på vår lilla gård. De är tills vidare namnlösa, men förslag tas gärna emot. Det är två små gossar och det bästa förslaget hittills (Korv och Mos) har ratats av herr Mattisson.
 
 
Här är den ena gossen, som precis fått syn på hunden och tydligt meddelade vad han tyckte om hundar i sitt nya hem...
 
Det här har inget med saken att göra. Men jag sprang på en lövgroda en dag när jag var ute i fält och det är inte alltid man ens lyckas se dem, än mindre få dem att sitta så rart och bli fotade...
 
Alice har varit och testat nya lekparken i stan... Vattentema. Tack för den. Godkänt blev det! Mycket kul... Massa vatten... Fruktansvärt blött... Hutlöst sandgeggigt. Kort sagt; en unges dröm och en mammas mardröm.
 
TJOOooOOooOooOOooOOHOOOoooOOOOOooo
 
Glad sommar allihop!

Kommentarer
Postat av: Brita

Va fina bilder!
Mitt förslag är Fantomen och Guran.

2012-07-07 @ 23:13:39
Postat av: mormor Bettan

Söta kissegubbar varför inte en ny liten Kurre och kanske en Murre

2012-07-08 @ 11:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0