En vanlig fredagkväll

Ligger och petar navel. Inget ludd, kanske skulle varit mer om man haft hårig mage? Ja, roligare än så har jag inte ikväll. Tror snart det är dags att dra en utekväll med brudarna! Amys mamma barnvaktar bergis Hannah, johan får ta Alice, gustav får överleva utan Eldiz, Kim kan ha Mio, Stockholms kriminella kan få en paus från konstapeln osv... Jag skojar inte mina damer, morsan behöver komma ut och skaka lite rumpa på stans nattklubbar!! Det är snart ett år sedan sist! Annars börjar jag prata med katterna, hänger upp spetsgardiner och dammtorkar porslinsfigurer dagligen à la 87 år gammal!! Jag fotograferade fina tomater på stan igår. Det är så allt börjar.


Kommentarer
Postat av: Amy

Ja en utekväll hade inte varit fel. Jag pratar redan med katterna här hemma!

2012-07-21 @ 13:28:31
URL: http://hannahsmorsa.blogg.se
Postat av: Amy

Och mamma tycker ju fortfarande jag behöver hitta mig en karl så hon lär inte protestera :P

2012-07-21 @ 13:28:54
URL: http://hannahsmorsa.blogg.se
Postat av: Brita

I sommar! På min semester! Då jävlar. Skaka rumpaaaa!

2012-07-21 @ 15:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0