Söndagsmys

Jag tänker inte påstå att jag ser ut som en valross i min baddräkt, jag har ju varken skägg eller betar... Men kroppsformen finns där!! Men vem bryr sig?! Alice Tyckte det var underbart att bada och eftersom hon visat sig vara lite badkruka när det är kallt så åkte vi till forsakar där vattnet är lite varmare. En toppendag blev det som avslutades med middag hos Lotta och Patrik, men då hade morsan grym foglossning så jag knappt visste var jag var. Kroppen har tagit lite stryk av "två" graviditeter så tätt inpå varandra, även om det gick åt skogen senast. Johan konstaterade igår att jag inte haft mens på snart tre år (den kom ju aldrig igen efter Alice). Grymt skönt tycker jag, fast förmodligen inte helt som det ska vara :) och apropå flickiga saker... Våra två katter Tiger och Ture... Det är nog Tigrinnan och Tora (jag sa ju det hela tiden!!!). Får se om de får bo kvar nu eller inte, kostar stört mycket mer att kastrera honor än hanar och några kattungar vill vi inte ha!! Ville ju knappt ha dessa två.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0