Sir Kickalot

Ja, sist väntades en "Lurk" för mamma mådde URK. Den här gången har vi en Sir Kickalot, för om jag första 18 veckorna var orolig efter förra missfallet och att jag inte kände några rörelser så har liten tagit igen det med RÅGE rakt på morsans kissblåsa de senaste två! Vi väntar en sparkare, en som kommer utföra onödigt våld och sparka ner folk på gatorna! (ja, de flesta hade sagt fotbollsspelare till en supersparkare men med tanke på generna blir det snarare en huligan).
 
Sitter och väntar på att klockan ska bli 8 så jag kan pysa iväg mot österlen. Dagens största plan är att stanna på hemvägen när jag ändå kör igenom vackra Kivik, för nu har det börjat äppla sig där :D Mmm, muuuust. Och en vän rekommenderade även musteriets äppelchutney, så det får vi ju testa! La även tassarna på ett halvdussin burkar honung igår, även om hälften ska skickas till min kära mor. Men med sådan mängd kvar så blir det nog till att rosta lantbröd, kleta honung på dem och sen strö över hackade hasselnötter. Nyttigt? NEJ! Gott? Jovars! Beroendeframkallande? JAAAA!!
 
8, here I go. Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0