Dags!

Nu har vi precis passerat tidpunkten när det gick fel sist... Och sir kickalot gör ännu skäl för sitt smeknamn för det rör sig. Detta i sig ser jag som en milstolpe, en seger, och firade givetvis på bästa sätt genom en shoppingtur på stan efter jobbet i jakt på den där perfekta outfiten som ska bäras på väg hem från bb sen. Alice fick ju sin sparkdräkt med tuffa grodan men den är bara hennes (och kommer inte alls ärvas) så nu började jakten på något lika perfekt. Tror inte jag hittat "the one" än, men det blev ändå lite handlat. Alice handlade jag till tidigare i veckan; ny höstjacka och glittriga vantar. Starka klara färger som passar henne så bra. Både hon och jag blev nöjda, så det känns toppen!! Imorgon ska lillan hälsa på faster Lotta medan föräldrarna tänkt använda biocheckarna vi fått. Inte för att det direkt går något bra på bion i stan nu, men sofforna längst bak är grymt sköna att somna i om det blir för tradigt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0