Sjuttiotalet ringde...

På lördag får vi besök och ska ha en liten middagsbjudning med lite 70-talet-ringde-och-vill-ha-tillbaka-sina-matvanor-stuk. Vad det blir får våra gäster se :)

Dagens kräk går till maxi idag, för när jag hade handlat allt jag skulle så blev det 505kr enligt min scanner... "Perfekt" tänkte jag och försökte mata in min handla-för-minst-500-och-få-10%-rabatt-kupong i självscanningskassan men den spottade kvickt ut den med meddelandet att jag inte uppfyllde kraven för kupongen... Och se på fan! Då hade jag fått kortrabatt på ett par varor så det blev "bara" 487 kr istället... och INGEN 10% rabatt till mamma Nilla... Och eftersom jag redan parkerat min scanner så var det kört att bara springa och hämta en sak till och sedan ändå betala mindre... Röv.

MEN kupongen gäller till söndag... och jag upptäckte när jag kom hem att vi behöver hundmat och tvättmedel också... Kanske tar en tur på lördag och investerar i det och några blöjpaket... Bara för att få använda min kupong. Nu är det en ren principsak!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0