Mother of Alice kräks på:

Mother of Alice kräks på:

- Khadaffi... Ja, egentligen inte bara honom som person, utan på all media och allt annat som handlar om Libyen och Khadaffi...

- Den femtonåriga killen som satte en bomb i sandlådan har släppts. Nu skriver tidningarna om hur dåligt killen mår och hur han tappat i vikt sedan han blev häktad... Jag tycker inte ett dugg synd om honom. Jag är mest förbannad på dem som släppte ut en sån idiot igen. Det visar bara på att man här i Sverige kan göra vad som helst och komma undan bara man lyckas ynka tillräckligt eller spela nog sinnessjuk. Jag tycker inte ett dugg synd om honom som sagt. Jag tycker däremot synd om det lilla barnet som skadade sig i sandlådan.

- Robinson... Lägg ner och kom på nåt nytt och kanske UNDERHÅLLANDE istället.

- SAAB!! Skrota aset annars byt... är det inte så? Skrota fabriken, byt jobb... Det är en väldans massa ord och väldigt lite handling.

- Vuxenoveraller. Jag säger bara det: KRÄKS! Det är så otroligt fult!! Vad är nästa steg för att se ut som en jättebebis? Blöjor? Napp? Huuuu...

- Den långa veckan och den korta helgen. Den här veckan har varit fruktansvärt lång... Helgen lär bli fruktansvärt kort... MEN eftersom vi investerade i en till bil och bilbarnstol idag (JA, ÄNTLIGEN!!) så kan Alice och mamman ta tillvara på den sista sommarhelgen, som det så fint kallades på vädret i morse, genom en liten tur till stranden à la sista-gången-för-säsongen. Om vi badar vettetusan, men vi kan gräva i sanden och ha lite picknick iallafall. Mika kan få följa med och hon bangar nog inte för ett bad.

- Mens. Eller snarare priset på bindor!! Jag hade nästan glömt det med 22 månader sedan sist det inträffade... (nu ljög jag - jag fick ju köpa bindor efter förlossningen när man har sånt äckligt avslag). Det är iallafall hutlöst dyrt. Det är för övrigt bebis-blöjor också... Ett paket kostar över hundra spänn! Helt sinnessjukt. TACK pampers, som med jämna mellanrum skickar ut små rabattkuponger!

Kommentarer
Postat av: Amy

Själv tackar jag Libero för rabattkupongerna :D Men ja, allt som man absolut MÅSTE ha är också svindyrt!

2011-09-01 @ 21:31:02
URL: http://hannahsmorsa.se
Postat av:

jag måste försvara robbinsson, det är ju bätttre än på många år, kul med lite snopp i tv-rutan, haha! jag är helt hooked, idag fick jag ett litet sammanbrott när jag upptäckte att Robinsson var utbytt mot fotboll!? Och en sådan där vuxenoverall täkte jag köpa på barnavdelningen på maxi, såg en härligt rosa där jag ska köpa så småningom, me like=) kul att du fått tillbaka mensen, då är kroppen tillbaka igen o du slapp en massa mysko hormonbehandlingar Håller med om saab, dem har liksom varit konkurshotade i 2 år nu. Vad väntar dem på? lägg ner nån gång så vi slipper tjatet...

2011-09-02 @ 22:28:20
Postat av: Brita

Varför inte köpa en menskopp om du tycker bindor är dyrt...?



=D haha!

2011-09-03 @ 13:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback