Rätt eller rått?

Jag är säkert fel person att skriva detta eftersom jag är för allt mellan fri abort och införande av dödsstraff... Men allvarligt talat; han khaddaffi (valfri stavning beroende på var man läser) - han dödades och det må vara okej... Men att släpa liket längs gatorna och visa det i media... Det känns inte lika okej. Jag är glad att Alice inte är äldre och förstår vad som händer fullt ut för jag skulle ha svårt att förklara för henne hur det kan vara okej att dra en död man och fira -tyrann eller ej.

Idag kom ett paket till Alice från hennes morfar (med familj)... En dockvagn!! :) jag ska förklara varför med bilder imorrn. Tack iaf till världens bästa morföräldrar!!!

Nu ska jag sova!

Dock vill jag ta tillfälle i akt och skicka en en-dag-försenad födelsedagshälsning till mormor Bettan!!! Grattis! Tänk att vi är lika gamla du och jag nu! Hoppas du fick riktigt mycket tårta!


Kommentarer
Postat av: Mormor Bettan

ja tänk att du har hunnit ikapp mig, det känns bra att det är fler än jag som blir gammal. Vad lillgumman är duktig och vad hon har vuxit,hoppas verkligen att ni kommer upp snart för nu längtar jag efter er. Tur att du skickar lite bilder så vi får se och klappa lite på kinderna och gråta en liten skvätt. Kramar i massor till er alla fyra från oss i H-sand

2011-10-24 @ 21:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0