Inbrott

Inatt fick vi objudna gäster. Någon var in på gården och tog för sig av sakerna i johans bil. Min kära make tyckte att det inte var så farligt, så han ska inte polisanmäla. Ja, ni som känner min "snälla" make förstår - han ville inte ens kräva de tidigare husägarna på dolt fel när vi fick en elbrand... "De har ju ändå inga pengar". Så ja, VI får själva betala omdragningen av elen - något som ännu inte är klart, vi har den stora delen på vinden under isoleringen kvar... Vi är redan uppe i MÅNGA tusenlappar.

Ahhh, elaka Nilla blir tokig. Men samtidigt är det min snälla man. Den man jag älskar... Och det är en del av vem han är. Mjäkig eller inte, han är mitt livs kärlek. Suck.

Händer det fler gånger får hunden börja sova utomhus :P

Kommentarer
Postat av: Brita

ANMÄL!!!! Om det är så att polisen hittar massa stöldgods, tex hos en hälare får ni aldrig tillbaka era grejer om man inte anmält det. Skriv upp alla serienummer som ni kan i anmälan också. Tro mig... jag vet att det går att få tillbaka det. Det kostar inget att anmäla, det tar inte lång tid. Ni har ALLT att vinna på det.



För FAAAN! Anmäl!

2011-11-08 @ 22:50:12
Postat av: Mamma

Håller med konstapel Brita ;) Klart ni ska anäla, ni har ju blivit bestulna på era egeninköpta saker.

Hoppas dom som gjorde det inte får någon som helst användning för era saker.

2011-11-09 @ 17:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0