Brådis!

Jennie om Farsdag!:
Men varför var din mamma arg på din pappa på erat bröllop? Kan de inte hålla isär sånt eran dag?
Jag vill börja med att svara på detta... Min mamma var arg på pappa eftersom han var den enda som visste att vi skulle gifta oss då... Hon fick veta det efter cermonin att han hade fått veta flera veckor tidigare (eftersom min make är traditionell och bad om min hand). De bråkade inte :) Hon tyckte bara han kunde sagt något, så hon kunnat ta med sig näsdukar...

Här kommer iaf lite bilder innan jag ilar vidare i min snart-advent-städning!


Alice äter äpple


Den första kolla-mamma-vad-jag-gjort-på-dagis-den-får-du-presenten som jag någonsin fått!! En ljuslykta!

Nu kom svärfar

Off I go

Kommentarer
Postat av: Mormor Bettan

Vilken duktig tjej och vilket fint minne att ha kvar. är jättekul att ta fram och titta på när man blir gammal, ja jag vet av egen erfarenhet. ha en fin första advent

Kramar från oss

2011-11-25 @ 11:36:27
Postat av: michelle

ursäkta, men vad trög den där jennie måste va=) fattar ju vem som helst att din mamma inte var "allvaligt" arg på din pappa såklart! Äntligen ett blogginlägg, trodde du dött. kram

2011-11-25 @ 17:37:52
Postat av: SophieS

Stora tjejen! :)



Tack för peppninge, ska vara lite mer mig nästa gång ;)

2011-11-25 @ 20:07:47
URL: http://ljuvt.blogspot.com
Postat av: Mamma

Ja tänk om din kära far ändå tagit med sig näsdukar, nu fick jag ju sitta och torka glädjetårarna på tröjan när ni stog där framme i kyrkan och var så otroligt vackra och lyckan strålade omkring er. Men jag har förlåtit honom nu ;) Vilket jätteäpple hjärtegrynet tuggar på och vilken underbart fin present du fått, den kommer att lysa upp fint i mörkret. KRAM på er.

2011-11-26 @ 00:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0