Värmeutslag?

Alice var allmänt gnällig när jag kom hem idag och jag fick veta att hon hade varit det sedan hon vaknat efter middagsluren... Vi lekte lite på altanen och åt middag men då hon inte riktigt var sig lik så bestämde jag att det var läge för pyjamas lite tidigare.

När jag klädde av min lilla älskling upptäckte jag då små prickar på nedre delen av magen, ryggen, armhålorna, och ner på överarmarna... Inga mängder på varje ställe men likväl prickar. Det är nog inte vattkoppor iaf, då de inte verkar vätskefyllda. Jag misstänker värmeutslag. Iaf så har vi smort med lite mjukgörande salva nu och så får vi se om de går ner annars får vi ju ringa BVC helt enkelt.

Alice lilla, Alice nu...
...skrämmer vi det onda - BUUUU!

Kommentarer
Postat av: Mormor Bettan

Mormor Bettan skrämmer också bort alla fula prickar och hoppas att de försvinner fort, hon får inte bli sjuk nu då det äntligen har blivit sommar.I morgon hoppas vi att alla prickar är borta och allt blir som vanligt igen.

Krama den lilla godingen och kram till er stora godingar också från oss i H-sand

2011-06-01 @ 19:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0