Vad jag filurat på idag:

Han Khadaffi... Ni vet diktatorn... Han ser ju förjävlig ut! Som en dålig serieteckning... Haha. Tyrann eller inte, han lockar onekligen fram ett leende hos mig när han dyker upp i rutan, tack vare sin löjliga outfit och lite efterblivna sätt. -Folket ÄLSKAR mig och jag förstår inte alls varför det är krig...

Filuring nummer två har jag fått efter samtal med Amy... Om man nu utger sig för att vara feminist - hur kommer det sig då att man inte delar föräldraledigheten 50/50?? Är inte det lite dubbelmoral?

Filuring nummer tre, den sista... VAR ÄR MITT WIFE SWAP på morgonen!? Herregud, jag som haft så roligt åt folk medan Alice sover frukost... Nu är där nåt annat mög som inte alls är lika underhållande! Jag får helt enkelt starta dagen utan skadeglädje! Inga fler jorden-går-under-så-jag-tränar-någon-annans-barn-hur-man-försvarar-sig-mot-zombies-humor alltså... Attan! Dock kanske den domedagsfamiljen får rätt nu då... Strålade zombiejapaner?? Tiden får utvisa... Den som har lever får se!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket härligt inlägg, du har verkligen förmågan skriva humoristiskt o levande. jag hoppas innerligt att wife swap har tagit en paus för att dem är i full färd med att spela in fler... och jag håller med om khadaffi. han är "ingen självkritik" personifierad=)

2011-03-17 @ 18:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0