Sanningen finns i ett barns ögon

Städat idag... Ja, det man hinner städa när man får hjälp av en bebis... Men jag tycker jag har gjort mig förtjänt av lite popcorn ikväll iaf.

Men först ska jag lägga ut lite nya bilder, så inte mormor och mormor Bettan skäller på mig!


Börjar med att lägga ut en bild på Inga-Lills fantastiska kyckling... Johan som döpt rätten efter min mamma som kom med receptet, personligen tycker jag det är ett för långt namn och överväger att bara kalla det mormorkyckling.


Hunden agerar grind framför öppenspisen...


Alices nya skills... Vingligt och framkallande av en hel del bulor och blåmärken... Men hon tar sig upp nu!


En annan ny skill... Vällingätning! Men bara ur den lilla glasflaskan... Spelar ingen roll om samma sutt sitter på en annan flaska, hon vägrar om det inte är den av glas. Noga det där...


Med risk för tusen arga feministers kommentarer så måste jag ju visa hennes favoritleksak!!
- Dammsugaren!
Hon är så duktig att hjälpa till hemma minsann, min lilla tjej!


Och om någon söker sanningen. Så finns den här...
Men inte just nu, för nu är de två blå stängda för natten. Lilla snuttan sover snällt i sin spjälsäng... och det är popcorndags för mamma Nilla. Off I go.

Ciao


Kommentarer
Postat av: Amy

Är det inte risk för att gåvagnen rullar undan så hon faller framåt? Funderar på att skaffa en sån men är rädd för att just det ska hända nämligen

2011-03-29 @ 22:37:51
URL: http://hannahsmorsa.se
Postat av: Mormor Bettan

Oj vilka härliga bilder,tänk vad fort det går med de små liven. Hon kommer snart att börja gå verkar ha väldigt bråttom. Längtar tills ni kommer upp nu dröjer det inte länge till.

Kram, kram

2011-03-30 @ 22:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0