Michelles förvandling

Måste ju bara få er att kolla Thyras morsa minsann!! Som fått sig en välförtjänt make-over av kvällsposten... HÄR kan ni se resultatet! Jag tycker iaf hon blev jättesnygg!

Den största förändringen som undertecknad gjort de senaste dagarna är väl att jag tappat bort mina hårspännen så jag får hår hängandes ner i ansiktet nu... :) Får se om jag orkar, så kanske jag till och med duschar imorrn! Fredagsmys på hög nivå alltså ;)

Ska till stan imorrn... Göra upp med Johan Lindvall ang fotografierna som han skickade med maken hem. Det ingick 4, men han är en smart försäljare och skickade med maken 6 så nu måste jag åka in imorrn och betala de sista två och ev beställa en förstoring (även om jag inte är 100% nöjd med bilderna).


Kommentarer
Postat av: sandra

Vi har också varit där och fotograferat sonen och blev inte alls nöjda.

2011-03-19 @ 09:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0