Svar på tal

Amy  ([email protected]) om En dag på jägers!:

Du får se om du hittar dom på facebook. Där hittar man de mesta/flesta


Eller... så inte. Har inte facebook, tänker inte skaffa facebook. Den sidan står för mig för grymmers mycket svek, otrohet och lögner och jag lägger hellre min tid på de vänner som jag har (som jag inte behöver deklarera på internetforum för att de ska finnas) och på min familj.

Bilder så min släkt i norr kan se Alice växa upp lägger jag ju här... Annars hade jag nog inte behövt den här bloggen heller :) Jag är inte mycket för att datanörda mig. Jag gillar att göra vettigare saker - som att räka träd eller äta blomkål.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0