Johans telefon...

Johans telefon var ju full av bilder! Att jag inte tänkt på att nalla där innan! Detta är alltså inte mina bilder, utan de tillhör maken så ni ska känna er hedrade som får se dem! Att det inte är med min kamera märks även på att JAG är med på en hel del bilder eftersom jag inte är den som fotograferar!


Alice hos en blivande fru Mattisson (?) Ja, här är bruden som fångade buketten på vårt bröllop, så nu väntar vi bara på inbjudan till nästa! Johans storebrors sambo. Med på bilden även Tim.


Alice leker "och en for hon ner i diket" på kinarestaurang


Macke, vår lilla hustomte, provade Alices sommarhatt på valborg i Everöd. MYCKET vacker blev han!


Jeanette och Mio på valborg


Alice småtrött men vägrar luta sig tillbaka i vagnen... Då kan man ju somna!


Våran vakthund på sin utkiksplats vid infarten


Mother of Alice på Duvanders (läses DUV-ANDERS!)


Alice på restaurang igen... Tråååååkigt att vänta på maten...


En barnportion... Ja, iaf stod det så i menyn... 98% av maten hamnade ändå på golvet och hon åt "riktig" barnmat istället sen. Men det är klart att tjejen ska ha en egen tallrik med mat från menyn om vi nu ändå har med henne ut på restaurang!!


Sjunger lite


Mio visar upp sin balkong


Jeanette fixade gomat åt oss idag, tack för mat och underbart sällskap!!


Knattarna lekte snällt bra länge


...så mamma hann frossa efterrätt också!!

Ja, det var vad som ser vettigt ut. Jag har fortfarande inte lyckats få igång min nya iPhone... Men så snart jag fått till den så ska jag förhoppningsvis också kunna bjuda på lite mer bilder igen.


Kommentarer
Postat av: Amy

Inga matallergier hos oss inte! Däremot är jag allergisk mot gräs, särskilt om det är alldeles nyklippt.

2011-06-02 @ 10:14:59
URL: http://hannahsmorsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0