Ni som hängt här länge...

Kan man se hur många besökare man har här?? Min passagenblogg hade ju en trevlig liten räknare som nollställdes varje midnatt...

Kan man lägga in egna videos utan att gå via youtube?

Måste man verkligen knappa in sin mailadress VARENDA gång!? Varför finns ingen "logga in mig automatiskt från denna dator"-funktion!?

Hmm... undrar om jag missat nåt mer. Det kommer väl efter hand.

Ja, många funderingar. Känner mig som en rookiebloggare igen trots att jag haft flera tusen läsare/dag innan flytten... Nästan lite läskigt detta!! Ska bara komma igång så ska ni se att mina "normala" inlägg börjar trilla in igen...

Jag förstår iaf varför ni som har denna sida lägger in mer bilder, det är ju 1000ggr lättare här!!!


Kommentarer
Postat av: Amy

Så här är det:



*Ja du kan kolla din statistik. Du loggar in på blogg.se --> översikt. Väl vid översikten är där ju 3st flikar som heter "Översikt" "Kategorier" "Statistik". Då klickar du på statistik så får du se ett diagram. Där visas två kurvor. Den röda är för antalet sidvisningar och den blåa är antalet unika besökare. Håll muspekaren på en av "klumparna" så ser du exakta antalet av varje. Du kan välja att ha en statistiköversikt över 10, 30 eller 90 dagar.



*Du kan enbart lägga in videoklipp som är uppladdade någon annanstans innan, t.ex. youtube. Även photobucket och andra sådana videouppladdningssidor fungerar. Bara du kan få en html-kod att lägga in i inlägget så.



*Någon "logga in mig automatiskt"-knapp finns inte. Det får du ställa in i webbläsaren isf. Kom ihåg mitt lösenord typ. Jag har ju så jag bara behöver skriva in första bokstaven i min mailadress så kommer den upp som förslag. Klickar jag på den fylls lösenordet i automatiskt eftersom jag valt att webläsaren ska spara det. Har man egen dator eller inte bryr sig om andra kan logga in på ens konto så funkar det ju.

Fler frågor?

2011-02-14 @ 14:01:18
URL: http://hannahsmorsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0