Dag 5: Frosseri

Tja, såhär dagen efter min födelsedag kan jag ju inte ens neka... Jag inte bara syndar, jag ÄLSKAR det!!

Jag frossar. Jag njuter av det. Mmm... Jag älskar den där känslan när mat-komat infinner sig efter en stor middag... Jag älskar att känna den runda smaken av choklad i min mun... Jag njuter så änglar sjunger när mina tänder krossar ett gott chips eller en tar ett bett av en riktigt god burgare. Jag ryser vid blotta tanken på en god fruktsallad med lättvispad grädde... Eller en blodig stek med vitlökssmör... Och klyftpotatis... Och härliga tacos!! Och lätt en liter cola om jag får!

Helst allt på samma dag!

Behöver jag skriva mer?

Jag har brutit mot synd nummer fem: Frosseri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0