Första december

Och inte minst - första luckan i chokladkalendern!

Och Alice fick sitt första paket ur paketkalendern som jag har sytt till henne.



Tänkte göra mormor och mormor Bettan glad genom att lägga in lite nya bilder! Från idag faktiskt!


Tomten med sin ren... Tydligen något mycket roligare på tv som fångade både hund och unges uppmärksamhet.


Kram, bästis!


Trött tjej... Ser att vi måste ställa om klockan på kameran, för så där mycket var den minsann inte... 08.06 var Alice på dagis och mamman på jobbet.


Färdigtomtat!

Ja, jag har inte så mycket mer att erbjuda. Jag ska inta ryggläge i soffan nu!
Ha de!


Kommentarer
Postat av: Amy

Vilka fina ögon ungen har! :-)

2011-12-01 @ 22:18:28
URL: http://hannahsmorsa.se
Postat av: Mamma

Tack älskade Pernilla för de underbara bilderna. Jag har det vackraste barnbarnet i världen <3 Ska bli sååååå underbart att få krama henne på riktigt snart, räknar dagarna nu. KRAM!

2011-12-01 @ 22:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0